Maandag 25 juli 2011: Happy Feet

IMG_5058Het is vandaag weer erg warm, tegen de 40 graden. We hebben allebei niet zoveel zin in Disney vandaag, dus wat doe je dan…juist shoppen!

We besluiten om naar The Florida Mall te gaan. Hier zijn we deze vakantie nog niet geweest. Twee jaar geleden zijn we er wel geweest, maar toen hadden we niet zoveel tijd en hebben we maar een paar winkels gezien. Vandaag gaan we dus in de herkansing. We rijden rond half 12 het parkeerterrein op en gaan natuurlijk eerst even naar M&M’s World. Dit blijft een leuke winkel en het is natuurlijk altijd leuk om even met een paar M&M’s op de foto te gaan.

IMG_5059   IMG_5062  IMG_5067  IMG_5066

We lopen op ons gemakje door The Florida Mall en zien heel wat winkels. Wat een grote mall is dit zeg! En lekker overdekt, dat is met deze temperaturen ook helemaal niet vervelend.

We komen uiteindelijk uit bij The Florida Hotel waar ook Camilla Day Spa te vinden is. Ik besluit dat onze pretparkvoetjes wel even verwend mogen worden en overtuig Bjorn ervan dat ook zijn voetjes wel wat zorg en aandacht IMG_5072kunnen gebruiken. Na wat gemopper en gemekker, neemt Bjorn gezellig plaats in de pedicure stoel naast mij. We kiezen allebei voor de Spa Pedicure van 35 minuten, maar zodra men onze voetjes zien, wordt gezegd dat dat niet voldoende is. We hebben toch zeker wel een complete voetbehandeling nodig. Is het dan ook echt zo erg gesteld met onze pootjes? We hebben natuurlijk wel heel wat kilometertjes gelopen deze vakantie. En aangezien het nog steeds vakantie is en wij allebei vrij makkelijk te overtuigen zijn, kiezen we inderdaad voor de “Foot Treatment” van 40 minuten.

IMG_5075Hoewel Bjorn in het begin nog wat huiverig is, zit ie er ook al snel van te genieten. Onze pootjes worden lekker ingesmeerd met van alles en nog wat en terwijl de spulletjes in aan het werken zijn, krijgen wij een handmassage. Het is even wennen, maar niet verkeerd hoor. Ik wil graag nog een “french polish” op mijn tenen, dit kosten maar USD 5,00 extra. Bjorn slaat een ronde over en krijgt nog een lekkere rug en nekmassage. Bij mij wordt er nog een vrolijk bloemetje op mijn tenen geschilderd en dan krijg ik ook een lekkere rug- en nekmassage terwijl mijn nagellak ondertussen droogt.

Compleet ontspannen lopen we een uurtje later de salon uit, weer terug naar de auto. Onze pretparkvoetjes kunnen er weer een paar dagen tegenaan!

IMG_5076

We zijn rond half 4 terug in de villa en brengen de rest van de middag al lezend en luierend door.

‘s Avonds besluiten we om te gaan eten bij Manny’s Chophouse, Nick van de managementcompany (je weet wel, die zónder Simon) heeft ons dit restaurant aangeraden. Ik bel van te voren even en we kunnen om 20.15 uur terecht. Het is een klein halfuurtje rijden en we vinden het in één keer (niet te missen met alle verlichting). We melden ons en worden gelijk naar ons tafeltje gebracht. Het is maandagavond, maar het is echt hartstikke druk.

IMG_5080

De menukaart ziet er goed uit, er staat zelfs een steak van 24 oz. op! Bjorn gaat voor de Steak Pieces en ik ga voor de Fajitas. We krijgen eerst een Endless Salad Bowl (jummie!) en na een tijdje worden dan de hoofdgerechten gebracht.

IMG_5086  IMG_5090

Het smaakt super! We zijn allebei fan van Outback, maar persoonlijk vinden we het hier nóg lekkerder. De sfeer is ook erg leuk en ook de bediening is erg vriendelijk. Kortom een aanrader als je in Orlando bent. Wij hebben zelf het plan om misschien donderdagavond hier nog een hapje te gaan eten, maar we moeten maar even kijken hoe het loopt.

Rond half 11 staan we weer buiten. Het heeft hard geregend en het onweert nog steeds behoorlijk. We rijden rustig terug naar de villa waar we eigenlijk gelijk ons bedje opzoeken (en vinden!).

Morgen weer een dagje Disney!

Liefs van Bjorn en Thessa

9 reacties:

Saskia zei

Hé leuk, even lekker de voetjes verwennen. Bij mijn dochter en mijzelf is het traditie dat we bij aankomst eerst deze spa bezoeken om onze handen en voeten vakantie klaar te laten maken. Heerlijk!!!!
Have Fun!!
Saskia

Marja en Tony zei

Klinkt erg lekker allemaal, moet ik toch even onthouden.
Ook erg fijn dat je je bed hebt gevonden;-)

Dees zei

Bedankt voor de tip van de Spa. Dat ziet er ontzettend lekker uit. Ik denk dat ik mijn mannen niet meekrijg maar die gaan zich dan maar vermaken bij Apple ofzo. Jullie hebben een heerlijke vakantie en een prettig blog om te lezen.

Twinmom1995 zei

Weer een leuke dag, geniet nog even van de laatste dagen en nog niet denken aan het naar huis gaan.

Alex zei

... en we gaan nog niet naar huis, nog lange niet!
Geniet er nog van.

Anita zei

Die Camilla day spa heb ik vorig jaar ook ontdekt, echt hartstikke lekker. Ik had alleen geen teenslippers aan en kreeg toen hele gekke slippertjes mee van hun om m'n nagels niet gelijk te beschadigen, wat een service.
Manny's chophouse gaat op ons lijstje nog te bezoeken restaurants, ziet er goed uit.
Veel plezier weer.

Anoniem zei

Die spa, wat een goede tip zeg.

Robert-Jan en Yvonne zei

Yvonne en ik laten onze voeten ook altijd even doen; ookik vind het heerlijk, maar was de eerste keer wat huiverig !! Veel mannen zie je er ook niet zitten ....

Dose Pharmacy zei

Excellent article! We will be linking to this great article on our site. Keep up the great writing.

Een reactie posten