Woensdag 13 juli 2011: Miracle Drug

Vandaag een kort verhaaltje omdat we ook weinig te vertellen hebben.

Gisteren voelde ik me al niet helemaal fit, vannacht voelde ik me ronduit beroerd. Keelpijn, koorts en ik hoestte de longen uit mijn lijf. Ik heb geen oog dicht gedaan en door mijn gehoest, geproest en gewoel heeft Bjorn ook amper geslapen. ‘s Ochtends rijdt Bjorn gelijk naar de Publix om te kijken of hij daar iets tegen de keelpijn kan vinden en hij komt thuis met een soort keelsnoepjes. Deze verzachten, maar verdoven de boel ook een beetje. Een beetje zoals Trachitol, maar dan 10 keer sterker. Wat fijn! De keelpijn neemt gelijk een beetje af en ik duik nog even in bed om wat te slapen. Bjorn gaat vissen, maar vangt bot (en hout). Aan het einde van de middag voel ik me weer wat beter en genieten we nog even van het zwembad en de zon. ‘s Avonds steken we de BBQ weer aan waar we een paar worstjes en spiezen op gooien.

IMG_4297  IMG_4298

IMG_4299  IMG_4300

Samen met wat brood, salade en meloen smaakt het weer heerlijk. We zwemmen nog wat en duiken daarna op de grote plofbank om een filmpje te kijken. Er staat hier een 47 inch tv en een goede surround set dus voelen ons helemaal thuis. Ondertussen staat de wasmachine te draaien en kunnen we vrijdag al onze kleren weer schoon meenemen naar Orlando.

Ik hoop dat ik me morgen weer wat meer het vrouwtje voel en dat we jullie dan ook weer wat meer te vertellen hebben!

Lieve groetjes,

Bjorn en Thessa

 

Een paar kiekjes vanaf de steiger achter de villa:

IMG_4302  IMG_4304  IMG_4301  IMG_4308

8 reacties:

Anoniem zei

Wat naar dat je je niet helemaal lekker voelt. Maar zo'n dagje rust doet misschien wonderen en gaat het morgen weer een stuk beter met je. Beterschap.
En wat een mooie foto's zo vanaf die steiger. Echt super!

Anoniem zei

Vervelend dat je niet helemaal fit was..... maar gelukkig gaat het weer beter. Hou de postbode maar in de gaten daar knap je van op ;-) Dushi en Mickey denken "als de muizen van huis zijn dansen de katten" nou ja zoiets dan... die hebben op een of andere manier het keukenkastje open gekregen...... en die hebben een feestje gevierd!!!!

Ryan en Hannah zei

Dat ziet eruit als vakantie, heerlijk!
Fijn dat de drug werkte. Ik heb ook al eens mogen beleven dat het spul dat je daar kunt kopen (of op recept krijgt) zo ongeveer 10x sterker is dan bij ons in NL.

Mooie foto's en een fijne vakantie nog!

Anoniem zei

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Maar vrijdag alweer naar Orlando? Wat gaat het toch snel. Wij gaan vandaag even Key West in. Even rondneuzen. Gisteren aan het zwembad gelegen. Jeetje wat is dat water warm! Ik ben ondertussen helemaal lek gestoken. En dan geen klein bultje maar hele plakaten op mijn arm. Zo dik en warm zijn die plekken. En dan die jeuk. Nu maar wat spul gekocht die muggen tegenhoudt. Kijken of dat helpt. En afterbite. Voor de rest gaat alles goed hier.
Goede reis naar Orlando en tot volgende week!
Groetjes Elisa (en Erik natuurlijk!)

Bjorn en Thessa zei

@Sonja: Dank je wel en inmiddels voel ik me weer helemaal de oude. Een nachtje goed slapen, doet wonderen!

@Hans & José: Wat een boeven zijn het toch ook, samen op oorlogspad! Allemaal dingen die ze anders echt nooit doen, bewaren ze voor als wij op vakantie zijn. Het zal een brokjesfeest geweest zijn en het is niet te hopen dat Dushi de staafjes gevonden heeft....

@Ryan en Hannah: Dank jullie wel! Gaat zeker lukken!

@ Elisa en Erik natuurlijk: We zijn heel benieuwd hoe jullie het vinden op Key West! Gaan jullie vanavond naar de beroemde zonsondergang kijken? En hoe vinden jullie Doubletree? Lekker zwembad he? Wat betreft de muggenbulten kan ik je de hand schudden. Ik zit ook helemaal onder en bij mij zijn het ook enorme plakaten, echt van die harde schijven waar maar vocht uit blijft komen (hmmm...lekker). Ik heb pillen voor zonneallergie en die helpen gelukkig ook voor insectenbeten. Ik hoop dat de afterbite bij jou ook helpt! Goede reis morgen naar Naples en tot volgende week!

Marja en Tony zei

Zou je je hier zo voelen dan geven we de schuld aan het weer, maar daar kan het bij jullie niet aan liggen!
Toch een heerlijk relaxed dagje met weer schitterende foto's

Anoniem zei

Ik moetvzeggen, Key West is totaal anders dan Miami. Maar wel een leuk sadje. Vandaag in de rij gestaan voor the most southern point om een foto te maken. Weet niet of we vanavond naar de zonsondergang gaan kijken. We zie het wel. Hotel is echt heel goed. Mooie kamers en lekker zwembad. Vandaag wel eind van de middag flink bewolkt. Denk dat er een buitje aankomt. Morgen weer door naar Naples. En even stoppen in de Eveglades. En wat betreft die muggenbulten ben blij dat ik niet de enige ben. Erk heeft bijna nergens last van. Maar goed, nu maar hopen dat er geen nieuwe bulten bijkomen. Dan kan de rest wegtrekken.
Jullie ook goede reis naar Orlando!
Groetjes Elisa

Anoniem zei

Sorry voor de spelfouten. Ipad pakt niet alles goed. ;-)

Een reactie posten