Zondag 10 juli 2011: Wel een beetje raar…32 jaar…

Allereerst ontzettend bedankt voor de gezellige berichtjes en leuke felicitaties! Ik voelde me, mede dankzij alle leuke berichtjes en smsjes, helemaal jarig vandaag!

We waren vanochtend weer lekker op tijd wakker en we zijn de dag begonnen met een lekker ontbijt met verse ananas, meloen en yoghurt.

IMG_4154  IMG_4156  IMG_4159

En natuurlijk met cadeautjes, alleen het leuke tasje was al een cadeautje!

Nadat we onze buikjes rond hadden gegeten, is Bjorn nog even onder de douche gesprongen en daarna zijn we in de auto gestapt. Deze was al lekker koel omdat Bjorn ‘m in de garage had gezet. We zijn via Fort Myers Beach naar Miromar Outlets gereden.

image

Een leuke route langs de kust. En wat een huizen! Helemaal niet verkeerd! We kwamen nog langs Outrigger Beach Resort. Hier zijn we in 2009 geweest. We hadden toen een supermooie kamer met uitzicht op het strand en de zee natuurlijk. We hebben hier toen echt een leuke tijd gehad. Leuk ook om nu weer even terug te zien. We blijven ons verbazen over hoe mooi de stranden hier zijn. En ik ben helemaal verliefd op de leuke stoelen die ze hier in alle kleuren verkopen. Die zou ik thuis ook wel in de tuin willen, hoewel ik denk dat het effect toch anders is als het witte strand en de blauwe zee ontbreken.

Rond half twaalf zijn we bij Miromar Outlets. Goed getimed, aangezien de winkels om elf uur open gaan op zondag. Het is nog lekker rustig en nog niet al te warm. De perfecte omstandigheden om te winkelen!

IMG_4161  IMG_4164  IMG_4163

De eerste winkel die we inlopen, is de Converse store. Hier vinden we gelijk stoere gympen voor ons kleine nichtje. Daarna gaan we naar Fossil. Ik wilde graag een nieuw bandje voor mijn horloge zodat ik af en toe eens af kan wisselen en die missie is geslaagd. Een witte, precies wat ik wilde. Het is dat ik niet meer leuke bandjes zag liggen, anders had ik er nog een paar gekocht. Slecht 10 USD. In Orlando dus nog maar eens kijken of ze daar meer keus hebben.

Zo, nu eerst koffie! We gaan even lekker zitten bij Starbucks met koffie en een donut. De volgende winkel is Tommy Hillfiger. Hier slaagt Bjorn eigenlijk altijd en ook dit keer komen we weer met een blauwe Tommy tas naar buiten. Bij Nike koopt Bjorn nog een paar schoenen met een speciale zool waardoor ze de “rolbeweging” makkelijker maken. We hopen dat Bjorn hierdoor wat minder last van zijn enkel zal krijgen. Bij Adidas koopt Bjorn nog een stoer shirt en neem ik nog een tas mee. Ik had ergens gelezen dat ze bij OshKosh B’gosh leuke kleren voor kids verkopen, dus daar zijn we ook nog even gaan kijken en dit shirtje kon ik natuurlijk niet laten liggen:

IMG_4170  IMG_4169

Rond half drie vinden we het mooi geweest. Het is inmiddels wat drukker en ook behoorlijk warm. We stellen Tommetje in op “snelste route” en zijn rond drie uur weer in ons huisje. Eerst even wat drinken en dan moeten er natuurlijk foto’s gemaakt worden van alle aankopen.

IMG_4168  IMG_4171  IMG_4173

We zijn weer goed geslaagd en we vonden Miromar Outlets zeker de moeite waard!

En dan is het tijd voor taart! We hadden gisteravond al een mooie taart uitgezocht bij de Publix en zijn erg benieuwd hoe hij zal smaken.

IMG_4184   IMG_4186 IMG_4189  IMG_4190

Nou…hij smaakte heel goed! We staan stijf van de kleurstoffen, maar het was de moeite waard. Mjammie…wat een lekker taartje!

Het regent en het is bewolkt. De rest van de middag vermaken we ons dus in de villa. Ik kruip lekker met mijn boek op de bank en Bjorn showt zijn nieuwe aankopen nog even.

IMG_4178

‘s Avonds gaan we eten bij Outback Steakhouse. We delen het voorafje “Seared Ahi Tuna”. Lekkerrrrr! Vaak hebben we teveel aan de Amerikaanse porties, maar dit is zo gruwelijk lekker…we hadden best nog wat gelust.

IMG_4193

Bjorn neemt vervolgens een 10 oz. Ribeye gegrild op een houtvuur en ik ga voor de 9 oz. Outback Special. Om het af te maken, kiezen we voor de Aussie Fries en de Ceasar Salad.

IMG_4195  IMG_4197

Het smaakt weer geweldig en de borden gaan dan ook bijna helemaal leeg! Het wordt tijd dat Outback ook een aantal filialen in Nederland gaat openen. Om te beginnen in het midden van Nederland. Emoticon met brede lach

IMG_4199

De rekening valt ook weer reuze mee en om half tien gaan we met onze volle buikjes weer terug naar de villa waar we niet veel later ons bedje opzoeken.

Het was weer een leuke dag en ik heb top verjaardag gehad!

Het is een beetje afhankelijk van het weer, maar we zijn van plan om morgen naar Lovers Key State Park te gaan. We reden er vanmiddag al langs en vanaf de weg zag het er al mooi uit. We zijn benieuwd.

Voor nu, slaap lekker en tot morgen!

Lieve groetjes,

Bjorn en Thessa

13 reacties:

Anoniem zei

Dat was een zeer geslaagde verjaardag zo te lezen en te zien. En lekke hè die Amerikaanse taarten. Inderdaad vol met kleurstoffen, maar lekker !

Fijne dag vandaag in Lovers Key State park.

Greetz,
Patricia (aka Tinnetam)

Marja en Tony zei

En weer een jaartje ouder...nog Gefeliciteerd!
Na het eten van de taart hadden jullie toen ook van die blauwe tongen??

Anoniem zei

Wat een geweldige kleding!! Daar kom je de zomer wel mee door Bjorn. En inderdaad de Nike sportschoenen zullen hartstikke goed zijn voor je enkel!!! Wij hebben ook Nikes om te joggen en we lopen op veertjes….. zo te zien kan Esmée volgend jaar met ons mee joggen ;-)) Ik vind het allemaal enig!! Nou, geniet er vandaag maar weer van, wij kijken uit naar het verslag morgenochtend!!!

Anoniem zei

Jullie zijn goed geslaagd bij de shops!
Ik zou er helemaal hebberig worden.....en die Converse echt super!
Maar wat zat er nou in dat tassie bij het ontbijt??:-) X

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd. Heerlijk om je verjaardag "daar" te vieren. Goed geslaagd met shoppen, heerlijk gegeten bij the Outback. Kortom een top dag. En die taart.....mmmmmmmm

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Leuke dag en leuke aankopen gedaan. Nichtje is vast heel erg blij met jullie.

Anoniem zei

Hoi zijn wel volgers maar lukt niet zo goed reactie te plaatsen, dus dan maar anoniem.
Vergeet ik natuurlijk naam eronder te zetten, ik zou dan erg nieuwsgierig worden
dus bij deze
Barkies

Anoniem zei

Na Bjorn in de zwemband en nu de nieuwe aankopen kan ik weer opgelucht ademhalen; het voelt weer helemaal vertrouwd (grote grijns:-)De "zoek de ananas" is dit jaar wel errug makkelijk hoor;-)

Liefs, Mirjam

2theusa/Christa zei

Moeilijk kiezen, he, tussen de taarten, ze maken echt de meest fantastische exemplaren. Over 3 weken zitten wij met een jarig kind in Ft Myers Beach, ze wil nu dezelfde taart als jullie hadden. Wij zijn benieuwd naar de smaak.
Veel plezier in Lovers Key state Park, wij hebben daar vorig jaar een bobcat gezien!

Anoniem zei

Ha ha ha Mirjam, gaan we weer voor de prijsvraag van deze vakantie??


Ps, nog bedankt voor jullie lieve kaart voor de geboorte van Esmée

Groetjes Marit

Anoniem zei

@Marit: natuuuurlijk gaan we weer voor de prijsvraag, en met al die pretparken in het vooruitzicht denk ik dat zowel de hoofd-als troostprijs ontzettend geinige hebbedingetjes kunnen zijn...;-)(Bjorn fronst nu de wenkbrauwen, kijkt eens in de portemonnee en besluit dat ie morgen géén 2 zwembroeken, 6 t-shirts en een opblaaspalmboom kan gaan kopen..hihi)

Gr. Mirjam

Anoniem zei

@Mirjam: Ha ha ha ha jij kent Bjorn ook aardig:-)
Maar ik ga voor de hoofdprijs...dus blijf scherp!:-)

Robert-Jan en Yvonne zei

Mooie verjaardag zo, zeker met het afsluiten van de dag bij Outback met de Ahi Tuna en een goede steak. Van mij mogen ze ook in Nederland een zaak openen, dan wel met Amerikaanse prijzen en free refills ;-)

Een reactie posten